به يادمان يك ساله شدن وبلاگم

| |
ممـــنــــون از
مهرداد عزيز كه عكاسي يادم داد ، گر چه من بي استعدادم
منصوره كه در عكاسي ها بسيار ياريم كرد
حسن كه حيف كه ديگر نيست وبرايم بسيار عزيز است
نغمه كه نوشته هايش را عين عكسهايم مي دانم و عكسهايم را آيينه نوشته هايش باز مي شناسم
سپيده كه برايش بهترين آرزوها را دارم
آقا رضاي گل كه هر جا هست پيروز باشد
محمد دوست داشتني كه با روحيه عالي كه دارد آينده اش درخشا ن است
علي كه دوست خوبيست و خوب مي نويسد اما حيف كم
پریسا كه هنوزآثارش را براي سايت نفرستاده
رزا كه اميدوارم پركارتر شود
علي اكبر سوهاني كه براي آشنايي با او مديون اين وبلاگم
و آنها كه دوستشان دارم

5 comments:

Anonymous said...

منم امیدوارم که پر کارتر شوم
.جالبه دیروز هم تولد من بود وهم تولد وبلاگت
رزا

نغمه said...

وایییییییییییییی منم که هستم اینجا!

رضا said...

30lam bar doose porkaram hussein jan..
misi ke manam injam. tavalodeshoonam mobarak.
Pirooz bashi pesar!

aliakbar sowhani said...

سلام
بازم عیدت مبارک.تغییر دکوراسون هم مبارک.
قرار نشد جناح بندیمون کنی حسین جون!
هرچند که آبی نیستم

sepide said...

salam
chand rooz pisham omadamo neveshtam:
azat mamnonam
cheghad zogh kardam
mamnon

Post a Comment