الف مثل کيک

| |

7 comments:

Anonymous said...

سلام.آقا دهنومون آب افتاد.عکس رنگهای زیبا و گرمی داره.موفق باشی

Anonymous said...

مي دوني به نظر من اين فك پايين يه هيولاست كه دهنش از ديدن يه آدم ، آب افتاده .

Anonymous said...

سلام حسین جان
الف شروع الفباست و شروع سخن و علم ودانش
کیک شروع جشن است
گرامیداشت جشن های گذشته است
شروع دانستن و علم وفرار از جهل شادی است
درد ما و دنیا جهل است
اسم قشنگی برای عکست گذاشتی
موفق باشی

Unknown said...

سلام حسین جان
خسته نباشی
خیلی متفاوت و عیر منتظره بود برام برخورد جدیدیه امیدوارم همچون گذشته موفق باشی.
درضمن یه گالری کوچولو تو رسم جدیدا دایر کردم ببینی منت گذاشتی
موفق و پیروز باشی
مزدک

Anonymous said...

وای چه خوشمزه!!!!!!!!!!
راستی من با تاخیر لینکت کردم!

Anonymous said...

سلام از اینکه بلاگ شمارو دیدم بسیار خوشحال شدم مخصوصا اینکه علاقه به فلسفه دارین و دیگری اینکه عکس یک کیک خوشمزرو برای اولین بار تو بلاگتون دیدم
خوشحال میشم از عکسهایی من دیدین کنید

Anonymous said...

عکس ماهی -دریا - ماهیگیر فوق العاده بود
بازم میام

Post a Comment